czwartek, 7 lipca 2016

!!!

Wow, dawno mnie tu nie było! Za to z tego co widzę w statystykach, wy często odwiedzacie tego bloga.
Ostatnio nie mam ani czasu ani ochoty na jakiekolwiek gry.. Są wakacje, mimo to wolę spędzać czas chociażby ze znajomymi. Moje życie przez te 4 lata sporo się zmieniło! Gram na gitarze, chodzę na koncerty, uwielbiam podróże i poznawanie ludzi.

JEŚLI JESTEŚCIE ZAINTERESOWANI TO ZAPRASZAM NA NOWEGO BLOGA: http://victim-of-sacrifice.blogspot.com/
Tym razem nie o grach, ale o moim życiu.


6 komentarzy:

  1. Zapraszamy na naszą nową stronę ! słodki-flirt-hack.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś chce bardzo dobre kody do SŁODKI FLIRT to są tutaj http://freehackpl.com/hack-do-slodki-flirt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych wszystkich trzeba smsować, a nic się nie dostaje, tylko wykupuje usługę przysyłającą płatne smsy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie wy mi powiedzcie bo w tych kodach czy tam hackach jak zwał tak zwał trzeba wysłać sms aby nabyć dostęp i ja nwm czy to czasem nie będzie hajsu później naliczało tylko dlatego że wysłało się sms więc proszę niech ktoś mnie oświeci czy oni naliczają hajs za ten sms czy nie

    OdpowiedzUsuń